Lepsza świadomość własnego "pola walki" QSR
sprawdź naszą ofertę ⇓
Każda marka QSR działa w otoczeniu konkurencji rynkowej. Racjonalne zarządzanie zarówno w perspektywie strategicznej jak również taktycznej wymaga świadomości „pola walki”. Audyt konkurencyjności pozwala na uzyskanie rzetelnej informacji na temat pozycji firmy na tle rynku. Realizacja Audytu konkurencyjności pomaga markom QSR w:
- uniknięciu zagrożeń rynkowych i wewnętrznych, dzięki lepszemu rozpoznaniu w sytuacji
- uzyskaniu przewagi konkurencyjnej poprzez uzyskanie rzetelnej informacji na temat pozycji firmy na tle rynku i konkurencji
- uzyskanie lepszych marż – dobór optymalnych cen, produktów, metod promocji
- dobór optymalnej strategii – możliwość zastosowania strategii rozwoju opartej na empirycznej wiedzy a nie na przypuszczeniach
- bycie krok przed konkurencją – głębsze poznanie klientów i trendów panujących na danym rynku.
- poprawę jakości usług – dzięki poznaniu własnych słabych stron i tego co dzieje się, poza standardowym polem widzenia
Wśród elementów analizowanych przez Audyt konkurencyjności Happy Restaurant są:
- audyt konkurencyjności cen
- audyt trendów marketingowych
- audyt mocnych i słabych stron operacyjnych w kontekście rynku
- audyt wizerunku
- audyt adekwatności oferty gastronomicznej
Audyt zestawia perspektywę mikrootoczenia rynkowego z badaniem szerszych trendów. Zamawiający Audyt konkurencyjności ma wpływ na dobór marek do grupy porównawczej, mogą to być bezpośredni konkurencji QSR lub konkurencja pośrednia. Wspólnie określamy również zakres i zasięg badania
Audytor zobowiązuje się do utrzymania pełnej tajemnicy wszystkich kwestii związanych ze współpracą podpisując z zamawiającym Umowę o zachowaniu poufności / Non-disclosure agreement (NDA).