Identyfikacja deficytów efektywności operacyjnej QSR
sprawdź naszą ofertę ⇓
Maki QSR na całym świecie zmagają się z niewystarczającą efektywnością swoich działań. Standardy sieciowe i procedury operacyjne zaprojektowane są w sposób mający zapewniać jak najwyższy poziom realizacji strategii biznesowej, tymczasem praktyka dnia codziennego często jest odległa od modelu. Skutkuje to zmniejszeniem satysfakcji klientów, ze względu na problemy z produktem, obsługą i czystością, zmniejsza się też rentowność, gdyż food cost jest wyższy niż zakładano a koszty pracy wyższe w wyniku niskiej produktywności zespołów.
Audyt efektywności operacyjnej oferuje podmiotom działającym na rynku QSR niezależną od wewnętrznych nacisków i „wymówek” metodyczną analizę luki po między przyjętymi standardami operacyjnymi marki a ich realizacją w praktyce. Badanie pozwala wychwycić i opisać obszary, w których dochodzi do zmniejszenia efektywności i niewykorzystania potencjału ekosystemu operacyjnego. Diagnoza odbywa się na poziomie operacyjnym, we wskazanym przez zamawiającego miejscu i udziela konkretnych odpowiedzi w zakresie:
- wartości biznesowej poszczególnych działań – analiza wskaźników efektywności KPI
- realnych działań i problemów – obserwacja uczestnicząca w restauracji (front + backroom)
- efektywności zarządzania – analiza stylu zarządzania liniowego i pracy managerów
- szczegółowego wglądu w kluczowe działania operacyjne – audyt realizacji poszczególnych procesów i procedur
Efektem audytu jest niezależny i profesjonalnie przygotowany raport zawierający szczegółowy i udokumentowany opis luk efektywności oraz obszarów do doskonalenia.
sprawdź naszą ofertę ⇓
W zakres oferowanej procedury audytowej Happy Restaurant wchodzą:
- Zaprojektowanie checklist i dostosowanie systemu oceny (możliwe jest również wykonanie audytu na chcecklistach klienta)
- Przeprowadzenie audytu w miejscu i czasie ustalonym z zamawiającym
- Opracowanie raportu
- Konsultacja poaudytowa
Audyt może odbyć się jednorazowo lub mieć charakter stałej współpracy w ustalonych interwałach. Możliwe jest działanie na narzędziach klienta (w języku polskim i angielskim) lub zintegrowanie raportów audytów z systemem danej marki.
Audytor zobowiązuje się do utrzymania pełnej tajemnicy wszystkich kwestii związanych ze współpracą podpisując z zamawiającym Umowę o zachowaniu poufności / Non-disclosure agreement (NDA).