Szkolenie pracowników i managerów w Happy Restaurant
Jakie są korzyści ze szkolenia Happy Restaurant dla Twojej firmy?
- Motywacja i zaangażowanie – pracownicy lepiej rozumieją sens i celowość swoich codziennych zadań
- Efektywność i produktywność – podniesienie praktycznych umiejętności pracowników
- Zadowolony klient – lepsze zrozumienie wymagań klientów i efektywniejsze budowanie relacji
- Wyższa sprzedaż – wdrożenie najlepszych technik sprzedaży do codziennej praktyki
- Retencja i lojalność – szkolenie jest postrzegane jako wyraz dbałości o pracodawcy o rozwój swoich ludzi i stanowi o jego przewadze na rynku
- Komunikacja – poprawa komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – mniej konfliktów i lepsza atmosfera pracy
- Praktyczne wdrożenie umiejętności – szkolenia dla managerów, narzędzia wspierające zarządzanie, wsparcie poszkoleniowe
Przykładowa tematyka szkoleń:
- Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta
- Sprzedaż sugestywna
- Skuteczna komunikacja (za ladą i przez ladę)
- Praca zespołowa
- Warsztaty problemowe*
Zakres i charakter szkolenia są ustalany wraz z właścicielem, czyli w trakcie spotkania dot. analizy potrzeb szkoleniowych.
Jakie są standardy szkoleń realizujemy w Happy Restaurant?
W Happy Restaurant realizujemy standard szkoleniowy Grupy SET (Krzysztof Kot jest certyfikowanym przez SET trenerem biznesowym). Oznacza to, że wykonujemy szkolenia w oparciu o zasady etyczne oraz metodologię tej organizacji. Dzięki temu, oraz wieloletniemu doświadczeniu w sali szkoleniowej z klientami gwarantujemy najwyższą jakość i profesjonalizm współpracy.
Jak wygląda szkolenie realizowane przez Happy Restaurant?
Przykładowy schemat usługi szkoleniowo-doradczej:
- Analiza potrzeb szkoleniowych
- Badanie tajemniczy klient (diagnozujące – przed ustaleniem zakresu szkolenia)
- Analiza potrzeb szkoleniowych wg. modelu HPI**
- Przygotowanie „szytego na miarę” programu szkolenia i materiałów
- Szczegółowa agenda szkolenia
- Materiały dydaktyczne (na flipchartach lub prezentacja Power Point + wydruki dla uczestników)
- Ćwiczenia rozwojowe wg. Cyklu Kolba*** (ćwiczenia w grupach i indywidualne)
- Realizacja szkolenia
- Terminy – do uzgodnienia (możliwe również terminy wieczorne i weekendowe)
- Czas trwania (w pełni uzależniony od zakresu i uwarunkowań firmy)
- Trenerzy prowadzący – Krzysztof Kot lub/i inni specjaliści Happy Restaurant (w zależności od tematyki szkolenia)
- Ewaluacja wyników
- Mini test wiedzy kończący szkolenie
- Ankieta poszkoleniowa wypełniana przez uczestników
- Konsultacja poszkoleniowa (dla właściciela i managera)
- Przedstawienie raportu z procesu szkoleniowego
- Przedstawienie rekomendacji
Ile kosztuje profesjonalne szkolenie zespołu restauracji?
- Ceny dnia szkoleniowego (8h) rozpoczynają się od 1500zł netto.
- Przeprowadzenie analizy potrzeb szkoleniowych od 800zł netto.
- Konsultacje „okołoszkoleniowe” – cena kawy w Twojej restauracji 😉
Definicje:
* Warsztaty problemowe – warsztaty uwzględniają konfrontację poszczególnych osób, ich umiejętności i pomysłów. Nad sukcesem procesu kształcenia czuwa trener, który ma określony scenariusz przeprowadzenia zajęć oraz z góry określone cele.
** HPI – to systematyczny proces rozpoznawania oraz analizowania luk w działaniu pracowników (w powiązaniu z celami biznesowymi danego zespołu lub pracownika), planowania zmian w pożądanych działaniach poszczególnych grup pracowników, projektowania i wrażania najefektywniejszych interwencji i mierzenia biznesowych rezultatów.
*** Cykl Kolba – profesjonalna metoda szkoleniowa stosowana w nauczaniu dorosłych. Opiera się na zastosowaniu cyklu, w którym punktem wyjścia jest bezpośrednie doświadczenie i wyciągnięcie z niego samodzielnych wniosków. Następnie szkolonemu przedstawia się alternatywne sposoby rozwiązania problemu, które w ostatnim etapie cyklu są osobiście testowane i integrowane.
Po więcej informacji w sprawie szkoleń kontaktuj się z nami bezpośrednio.
Tel.: 666 398 218
E-mail: biuro@happyrestaurant.pl